מפיצי ריח לשירותים

אין ספק כי מטבע הדברים, חדר השירותים הוא חדר הזקוק לריענון ובישום על בסיס קבוע. כיום, ישנן שיטות רבות ומגוונות לבישום חללים, בדגש על חלל חדר השירותים, כאשר רובן דורשות התעסקות על בסיס קבוע, הוצאת סכומי כסף גדולים ועוד. בדיוק מסיבה זו, מצאנו עבורכם שיטה יעילה וחסכונית לבישום חדר השירותים, במינימום של התעסקות. להלן כל מה שצריך לדעת על מפיצי ריח לשירותים, בדגש על מפיצי ריח חשמליים.
מהם מפיצי ריח לשירותים?
מפיצי ריח לשירותים הם מתקנים או מכשירים, שמטרתם להפיץ ריח לחלל חדר השירותים. ישנם מגוון של מפיצי ריח לשירותים, חלקם ידניים ובסיסיים יותר, וחלקם חשמליים. מפיצי הריח החשמליים לשירותים הם מכשירים קומפקטים וחכמים, אשר משחררים כמות מדודה של ספריי ריח לחלל החדר בכל מספר שעות או דקות, לבחירת המשתמש. באופן זה, יכול המשתמש לכוון אותם כך שיפיצו ריח בתדירות גבוהה יותר בחדרי שירותים גדולים, ובתדירות נמוכה יותר בחדרי שירותים קטנים. עניין זה מאפשר לנו לחסוך בספריי הריח ובחשמל, ולמטב את פעולת בישום חדר השירותים.
כיצד מתקינים מפיצי ריח חשמליים לשירותים?
מפיצי ריח חשמליים הם מכשירים פשוטים, אשר אינם דורשים פעולת התקנה מורכבת. למעשה, כל שיש לעשות הוא להכניס לגוף המכשיר סוללות מתאימות וספריי ריח לבחירתנו (מבין מבחר הריחות המותאמים למכשיר), להחליט על פרקי הזמן הקבועים שבהם המכשיר יבשם את חלל החדר, ולתלות את המכשיר בפינה אסטרטגית בחדר השירותים. מכאן, המכשיר יעשה עבורנו את כל העבודה, ויותיר את חדר השירותים מבושם, נקי ומנוטרל מריחות רעים לכל אורך שעות היממה, במינימום של הוצאות או התעסקות מצידנו.
מהן העלויות הנלוות למפיץ הריח החשמלי?
כאמור, מפיץ ריח חשמלי דורש רק סוללות (כאשר בדרך כלל, מדובר בסוללות A4 פשוטות) וספריי ריח. בשימוש אינטנסיבי למדיי, ספריי הריח ייגמר רק לאחר תקופה של בין חודש לשלושה חודשים, ואילו הסוללות ייגמרו רק לאחר תקופה של שלושה עד שישה חודשים, ואף הרבה יותר מכך. עניין זה מאפשר לנו לצמצם את ההוצאות על בישום החלל באופן ניכר.
למה חשוב לשים לב בעת רכישת מפיץ ריח לשירותים?
בעת רכישת מפיץ ריח חשמלי לשירותים, חשוב מאוד לשים לב לפרמטרים הבאים:
• בית העסק שאנו רוכשים ממנו את המכשיר – רצוי לרכוש את מפיץ הריח אך ורק מחברות המתמחות בשיווק או מכירה של מכשירים מסוג אלה.
• מבחר הריחות המותאמים למכשיר והמחיר שלהם.