מטהר אוויר לשירותים

רכישה של מטהר אוויר לשירותים כבר נהפכה לעניין בסיסי למדיי, ואין ספק שכולנו עסוקים בצורך לבשם את חלל חדר השירותים באופן קבוע, כך שהוא ידיף ריח נקי ורענן, ונוכל לנטרל בקלות את הריחות הרעים העלולים להיווצר בו באופן טבעי. בעוד שרובנו מחזיקים במטהר אוויר לשירותים בדמות ספריי פשוט, כיום קיימות מגוון של שיטות זולות ויעילות בהרבה לבישום חדרי שירותים, כאשר הנפוצה והבולטת שבהן היא בישום החלל באמצעות מפיץ ריח חשמלי. לפניכם כל מה שצריך לדעת בנושא.
למה דווקא מפיץ ריח חשמלי?
בין כל שיטות בישום חדרי השירותים הקיימות כיום, ייתכן שמפיץ הריח החשמלי הוא השיטה היעילה מכולן, ולא בכדי: עלות המכשיר היא לרוב לא גבוהה, ספריי הריח המוכנס למכשיר לרוב מחזיק מעמד לתקופה של מספר חודשים, ואת הסוללות יש להחליף רק לעיתים רחוקות. מדובר במכשיר חסכוני מאוד, המבשם את חלל חדר השירותים לכל אורך שעות היממה, ודורש התעסקות מינימלית והוצאה כספית נמוכה, בייחוד כאשר אנו משווים אותו לפתרונות הבישום האחרים הקיימים כיום בשוק.
כיצד המכשיר פועל?
מפיץ הריח החשמלי הוא מכשיר המבוסס על פעולה מכנית פשוטה למדיי: המכשיר משחרר לחיצה אחת מהספריי המותקן בתוכו, בכל פרק זמן מסוים אותו המשתמש מגדיר מראש. מרבית המפיצים החשמליים פועלים על בסיס סוללות A4 פשוטות, כך שתחזוקת המכשיר היא מאוד פשוטה ונגישה. המכשיר פועל תמיד – בכל שעות היממה – וכך מותיר את חלל החדר מבושם ומנוטרל מריחות רעים לכל אורך היום.
מה חשוב לדעת לפני שרוכשים מפיץ ריח חשמלי?
לפני שרוכשים מפיץ ריח חשמלי, חשוב מאוד לתת את הדעת על טיב ואיכות המכשיר. כדאי לדעת כי מפיצי ריח חשמליים זולים או פשוטים מאוד, עלולים "לעלות לנו ביוקר" בהמשך, שכן הם עלולים לבזבז כמות גדולה של ספריי ריח או חשמל – עניין שבטווח הרחוק, יחייב אותנו להוציא סכומי כסף לא מבוטלים. בנוסף, יש לתת את הדעת על הריחות המותאמים למפיץ הריח החשמלי שאנו מעוניינים לרכוש. חשוב מאוד להבין שלא ניתן להכניס כל ספריי ריח לכל מפיץ ריח חשמלי, וישנם סוגי ספריי המותאמים באופן ספציפי לדגם של המכשיר שלהם. לכן, טרם רכישת המכשיר, מומלץ מאוד להבין מה הניחוחות המותאמים אליו, ולוודא שמדובר במבחר ריחות גדול ושאנו מתחברים לריחות אלה. לסיום, יש לוודא שהמכשיר מכיל פונקציה שמאפשרת לנו לבחור בכל כמה זמן יופץ ספריי הריח לחלל החדר, על מנת שנוכל לשלוט בעוצמת הבישום באופן המיטבי.