מטהר אוויר חשמלי

מטהר אוויר חשמלי הוא מעין מטהר אוויר אלקטרוני עצמאי, שמטרתו העיקרית היא לשמור על חלל החדר שבו הוא נמצא נקי, רענן ומבושם. בשוק קיימים שלל סוגים של מטהרי אוויר חשמליים, המיועדים למגוון של מטרות שונות, כאשר מטרתם העיקרית היא בישום החלל והיפטרות מריחות לא נעימים של זיעה, עובש, אבק ועוד. לפניכם כל מה שצריך לדעת על מטהר אוויר חשמלי או אלקטרוני.
מהו מטהר אוויר חשמלי ומדוע הוא מהווה פתרון בישום טוב לחללים שונים?
מטהר אוויר חשמלי הוא מכשיר קטן וחכם, אשר פעולתו העיקרית היא לשחרר כמות מדודה של ספריי ריח בכל מספר דקות או שעות לחלל החדר, לבחירת המשתמש. באופן זה, החדר בו נמצא מטהר האוויר נותר מבושם, נקי ורענן לכל אורך שעות היממה, מבלי שניאלץ להתעסק כלל בבישום החלל על בסיס יומיומי. עניין זה הופך אותו למכשיר אידיאלי לבתי עסק, חדרי שירותים או כל מקום אחר בו קיימת תחלופה גבוהה ותנועה ערה של אנשים.
כיצד פועל מטהר האוויר החשמלי?
על אף שמדובר במכשיר חכם למדיי, מטהר האוויר החשמלי הוא מכשיר פשוט להפליא. רוב מטהרי האוויר החשמליים פועלים על בסיס בטריות, ומכילים מקום ייעודי להכנסת בטריות וספריי ריח לבחירת המשתמש. ברוב המכשירים גם קיימת פונקציה, המאפשרת למשתמש לבחור בכל כמה דקות או שעות תופץ כמות מדודה של ספריי ריח לחלל החדר. עניין זה הופך את מטהר האוויר למכשיר חסכוני להפליא, שכן בניגוד לספריי ריח רגיל אותו אנו מרססים ידנית, המכשיר ממש יכול לשלוט על כמות הריח המשתחררת ולשחרר כמות מדודה בלבד. בנוסף, מרבית מטהרי האוויר החשמליים גם חסכונים מאוד בחשמל, עניין המאפשר לבטריות שבמכשיר "להחזיק מעמד" לתקופה של בין שלושה חודשים לחצי שנה, מבלי שנידרש להחליף אותן.
כיצד נימנע מ"ריח של שירותים" בחללים שאינם בתי שימוש?
אנשים רבים נמנעים מהתקנת מטהר אוויר חשמלי בחדרים שאינם חדרי שירותים, כיוון שהם מפחדים שבחלל החדר יופץ ספריי ריח בעל ניחוח חזק ומתוק. חשוב להבין כי בניגוד לספריי ריח ידני, מטהר האוויר החשמלי מפיץ כמות קטנה של ספריי ריח לחלל החדר – עניין המסייע במניעת הריח החריף והכבד שיוצרים מטהרי אוויר ידניים בשימוש מוגזם. בנוסף, כיום קיים מגוון רחב של ריחות וסגנונות לספריי ריח, חלקם מעודנים יותר וחלקם פחות, כך שניתן להתאים באופן מדויק את ספריי הריח לחלל החדר בו מותקן מטהר האוויר החשמלי.