מטהר אוויר למשרד

בין שלל פלאי הטכנולוגיה וההמצאות החדשות הקיימות כיום, אין ספק שמטהרי האוויר הם אחת ההמצאות היעילות והשימושיות ביותר. מטהר אוויר חשמלי הוא מכשיר שמטרתו לבשם את חלל החדר שבו הוא נמצא, בכל שעות היממה ובמינימום של התעסקות או תשומת לב. באופן זה, מטהר האוויר מותיר את חלל החדר נקי, רענן ונעים, ומסייע בסילוק של ריחות לא נעימים כמו למשל עשן, זיעה, אבק, עובש ועוד. לפניכם כל מה שצריך לדעת בנושא.
למה אנו זקוקים למטהר אוויר במשרד?
משרד הוא בית עסק לכל דבר, וככזה, עליו ליצור לעצמו תדמית מקצועית ככל הניתן. אחת הדרכים היעילות והטובות ביותר למתג בית עסק כיום היא באמצעות החושים שלנו – שכן אנו מגיבים בצורה טובה מאוד למגוון של מניפולציות המופעלות על החושים שלנו על בסיס קבוע. בעוד שכולם כבר יודעים שחוש הראייה שלנו נחשף למיתוג ופרסום על בסיס יומיומי, מיתוג באמצעות חוש הריח הוא עוד עניין חדש יחסית, אליו לא כולם שמים לב בהכרח. שמירה על חלל נקי, נעים וריחני ברחבי החדר, אוטומטית תמתג את המשרד כבית עסק יוקרתי ואיכותי יותר, מבלי שאנשים ישימו לב לכך יותר מדיי.
כיצד פועל מטהר אוויר?
מטהר אוויר למשרד הוא מכשיר חכם למדיי, אך גם פשוט מאוד. המכשיר פועל על בסיס של ספריי ריח שאנו מכניסים לתוכו וסוללות. ברבית המכשירים, קיימת פונקציה שמטרתה לאפשר למשתמש לבחור בכל כמה זמן ירצה שהמכשיר ישחרר כמות מדודה של ספריי ריח לחלל החדר. עניין זה מאפשר לנו לשלוט באופן אופטימלי בפעילות המכשיר, ולהתאים אותה לגודל החלל. כך, למשל, עבור חללים גדולים יותר נבחר בבישום בתדירות גבוהה יותר, ועבור חללים קטנים – נבחר בבישום בתדירות נמוכה. באופן זה, החלל יוותר מבושם ונעים מחד, אך לא עמוס מדיי בריח מאידך.
כיצד נבחר מטהר אוויר מתאים למשרד?
פרט לאיכות המכשיר עצמו, בעת בחירת מטהר אוויר למשרד יש לקחת בחשבון כמה פרמטרים:
• עיצוב – מדובר בפרמטר חשוב ביותר, בייחוד אם בכוונתכם לתלות את המכשיר במקום גלוי יחסית לעין. כיום, ניתן למצוא מטהרי אוויר למשרד במגוון של עיצובים, גדלים וסגנונות שונים.
• עוצמה – חשוב מאוד לתת את הדעת על גודל החלל שנרצה לבשם, ולבחור במכשיר שמתאים לגודל החלל מבחינת העוצמה שלו.
• ריחות מתאימים – לא לכל מטהר אוויר ניתן להכניס כל ספריי ריח. טרם קניית המכשיר, חשוב מאוד לוודא שאתם מתחברים לריחות של ספריי הריח המותאמים אליו.