מטהר אוויר לעסקים

בתי עסק הם מקומות אותם פוקדים לקוחות על בסיס יומיומי. בשל כך, עליהם להיראות ייצוגיים, נעימים ומרשימים ככל הניתן. חשוב מאוד להבין כי בדומה לתחומים אחרים בחיים, גם ובעיקר כאשר מדובר בעסקים – רושם ראשוני הוא הכל. כאשר העסק נתפס כעסק לא מקצועי, הוא אוטומטית הופך ללא אמין בעיני הלקוחות, ואפילו לעסק "זול", בו לאנשים לא כדאי להשקיע את זמנם, מרצם ובוודאי שלא את כספם. אחת הדרכים היעילות ביותר לשוות לעסק תחושה יוקרתית יותר, היא שיווק ומיתוג איכותי. בניגוד למה שנהוג לחשוב, שיווק ומיתוג לא באים לידי ביטוי רק בלוגו של החברה, בעובדים שלה או במשרדים היוקרתיים שלה. העניין יכול לבוא לידי ביטוי בדברים בסיסיים בהרבה – כמו למשל ריח טוב בחלל העסק. למעשה, מדובר באחד האלמנטים הבסיסיים ביותר בכל בית עסק, היכולים להשפיע עמוקות על כל לקוח. כאשר ברחבי בית העסק יש ריח טוב, רענן ואולי אף כזה שמתקשר למהות העסק – הוא אוטומטית ייתפס כממותג, איכותי ו"שווה" יותר.
כיצד נפזר ריח טוב בחלל של בית העסק?
בשוק קיימים כיום פתרונות בישום רבים. עם זאת, רובם דורשים עבודה רבה, הוצאה חודשית גבוהה או שילוב של שניהם. אחד מהפתרונות היעילים, האפקטיביים והזולים ביותר לבישום חללים, הינו מטהר אוויר לעסקים. מדובר במכשיר קטן וחכם, המפיץ כמות מדודה של ספריי ריח בכל מספר דקות או שעות (לבחירת המשתמש) לחלל החדר. באופן זה, החדר נותר מבושם, נקי ורענן בכל שעות היממה, וכל הריחות הרעים העלולים להתהוות בחלל על בסיס יומיומי מנוטרלים.
מהי העלות של מטהר אוויר לעסקים והאם קיימות עלויות תחזוקה?
מחירו של מטהר אוויר לעסקים משתנה מאוד, ותלוי במגוון של גורמים – גודלו של המכשיר, עוצמתו, העיצוב שלו ועוד. עם זאת, מדובר בעלות נמוכה למדיי, בייחוד כאשר משווים אותה לכל פתרון בישום אחר הקיים כרגע בשוק. בכל הנוגע לתחזוקת המכשיר, למטהר אוויר לעסקים כמעט לא קיימות עלויות תחזוקה. למעשה, על מנת לוודא שאכן יש ריח נעים בחלל החדר בכל שעות היממה, כל שיש לעשות הוא להחליף את ספריי הריח והסוללות במכשיר כשאלה נגמרים. בדרך כלל, ספריי הריח יספיק לתקופה של חודש בשימוש אינטנסיבי, והסוללות יספיקו לתקופה של בין שלושה חודשים לחצי שנה. אין ספק כי עניין זה חוסך לנו התעסקות רבה בבישום חלל המשרד או העסק על בסיס יומיומי, וכן חוסך לנו עלויות רבות בטווח הקרוב והרחוק.