מערכות מפיצי ריח

מערכות מפיצי ריח נהפכו כיום לעניין בסיסי למדיי, בייחוד בבתי עסק שונים (חנויות, משרדים ועוד). מטרתן העיקרית של המערכות האלה היא לבשם את חלל החדר שבו הן מותקנות, לנטרל ריחות לא נעימים וליצור בחדר ריח נקי, רענן ונעים, אך לא כבד או מבושם מדיי. מערכות מפיצי ריח יכולות לבוא בשלל סוגים, דגמים ושיטות – חלקן חשמליות, חלקן ידניות וחלקן מבוססות על אמצעי בישום פשוטים ובסיסיים, כמו למשל עלי כותרת מבושמים, שמנים ריחניים ועוד. כיום, השיטה היעילה והטובה ביותר לבישום חללים היא מפיצי ריח חשמליים. מדובר במערכות מתוחכמות למדיי, המבשמות את החלל לכל אורך שעות היממה, ודורשות הוצאה כספית מינימלית. לפניכם כל מה שצריך לדעת בנושא.
מפיץ ריח חשמלי כמערכת להפצת ריח – איך זה עובד?
מפיץ הריח החשמלי הוא מכשיר פשוט, אך חכם ואפקטיבי. מדובר במכשיר קומפקטי, אליו ניתן להכניס ספריי ריח לבחירתנו וסוללות. המכשיר פועל באמצעות פעולה מכנית פשוטה, ומשחרר לחיצה מדודה מתוך מיכל הספריי אל חלל החדר בכל מספר דקות או שעות, לבחירת המשתמש.
למה כדאי לרכוש דווקא מפיץ ריח חשמלי כמערכת להפצת ריח?
מפיץ הריח החשמלי הוא שיטת בישום אפקטיבית וזולה יותר משיטות אחרות, בשל כמה סיבות עיקריות:
• עלויות נמוכות – עלות רכישת המכשיר, ביחס למערכות אחרות להפצת ריח, היא נמוכה יחסית. בנוסף, כל מה שנדרש לצורך תחזוקת המכשיר והריח הטוב, הוא רכישת ספריי ריח חדש כאשר הישן נגמר, והחלפת הסוללות אחת לתקופה. במרבית המקרים, נידרש לרכוש ספריי ריח וסוללות חדשות רק לאחר תקופה של בין שלושה ועד שישה חודשים (הסוללות אף עשויות להחזיק מעמד לפרק זמן ארוך יותר), עניין שבטווח הארוך, חוסך לנו את ההוצאות החודשיות הגבוהות על בישום החלל.
• בישום החלל באופן אחיד, לכל אורך היום – בניגוד לשיטות בישום אחרות, העלולות ליצור ריח חזק וחריף של בושם בחדר, מפיץ הריח החשמלי משחרר כמות מדודה בלבד מספריי הריח לחלל החדר. באופן זה, הריח אינו חזק מדיי בהתחלה ואינו מתנדף במהירות, בניגוד לשיטות בישום רבות אחרות, והחלל מבושם באופן עדין, נעים ואחיד לכל אורך שעות היממה.
• השתלבות בעיצוב החדר – מפיצי הריח החשמליים מגיעים במגוון של דגמים, סגנונות ועיצובים, עניין המאפשר לשלב אותם כמעט בכל חדר. פרט לכך, את מפיצי הריח החשמליים ניתן לתלות בנקודות אסטרטגיות בחדר, כך שהם אפילו לא יהיו גלויים לעין במידה ונרצה בכך. עניין זה מאפשר למערכת הפצת הריח הזו להשתלב בחדר באופן האידיאלי.