מפיצי ריח לחנויות

חנויות הן בתי עסק, וככאלה, עליהן להיות ייצוגיות, נעימות ומזמינות. כאשר החנות נקייה, מסודרת ומזמינה – היא לרוב תמשוך אליה לקוחות רבים יותר, ולהיפך. כלקוחות, וכאנשים באופן כללי, אין ספק שאנו נוטים לשפוט אנשים או בתי עסק על בסיס רושם ראשוני. כאשר אנו נכנסים למקום המדיף ריח רע, אנו לרוב נתייג אותו כמקום לא איכותי במקרה הטוב, או מגעיל במקרה הרע – עניין העלול למנוע מאיתנו להגיע שוב לבית העסק או לרצות להשקיע בו את כספנו. מסיבה זו, לבישום חלל החנות חשיבות מכרעת לבית העסק, להכנסות שלו ולאופן בו הוא נתפס על ידי לקוחותיו. ככל שבית העסק ייתפס כאיכותי, יוקרתי ונעים יותר – כך סביר להניח שהוא ימשוך אליו לקוחות רבים יותר, יעודד את הלקוחות לשהות זמן רב יותר בחנות ויגדיל את הכנסות החנות באופן משמעותי. את האפקט הזה ניתן להשיג באמצעות פעולה אחת פשוטה: התקנת מפיצי ריח לחנויות.
מהם מפיצי ריח לחנויות?
מפיצי ריח לחנויות הם מכשירים חשמליים, הפועלים באופן הבא: במכשיר קיים מקום ייעודי להכנסת ספריי ריח, מקום ייעודי להכנסת סוללות, ופונקציה המאפשרת למשתמש לבחור בכל כמה זמן ישתחרר הספריי לחלל החדר. כל שיש לעשות הוא לרכוש ספריי ריח וסוללות, להכניס אותם לתוך המכשיר ולהחליט על מספר הפעמים שבהם הוא ישחרר כמות מדודה מתוך הספריי לחלל. לאחר הפעולות הללו, ניתן לתלות את המכשיר בכל מקום שנבחר בחדר, והוא כבר יעשה את כל העבודה עבורנו. בדרך כלל, החלפת ספריי הריח תידרש רק לאחר כחודש של שימוש, והחלפת הסוללות תיעשה רק לאחר שלושה עד שישה חודשים – שכן מפיצי הריח חסכוניים מאוד בחשמל.
איך בוחרים מפיץ ריח לחנות?
ישנם כמה פרמטרים חשובים שיש לתת עליהם את הדעת בעת רכישת מפיץ ריח לחנות, כאשר אלה החשובים שבהם:
• נושא או מיתוג החנות – חשוב להבין כי לא ניתן להכניס לכל מפיץ ריח חשמלי כל ספריי ריח. ישנם סוגי ספריי המותאמים באופן ספציפי למכשירים מסוימים. לכן, טרם רכישת המכשיר, רצוי להריח את הניחוחות המותאמים אליו, ולהבין אם הם מתאימים לקונספט או למיתוג של החנות שלנו. כך, למשל, עבור חנות המוכרת מצעים, כדאי לבחור בריח כביסה רענן.
• גודל החנות – ישנם מפיצי ריח חשמליים המותאמים לחללים קטנים יותר, וישנם מאסיביים יותר – המיועדים לבישום חללים גדולים. בעת רכישת מפיץ הריח לחנות, יש לקחת בחשבון את גודל החנות והצרכים הספציפיים שלה.